PerSu marketi i Kulturni centar Zrenjanina potpisali partnerski ugovor

U okviru partnerstva sa Kulturnim centrom Zrenjanina, PerSu marketi uložiće dva miliona dinara u razvoj Kulturnog centra, a isti iznos uložiće i grad Zrenjanin, te će ukupna investicija iznositi četiri miliona dinara. Ovu instituciju, koja ove godine proslavlja jubilarnih 40 godina postojanja, godišnje poseti oko 100.000 ljudi, a investija u infrastrukturne i programske projekte, kao i pokretanje Kluba prijatelja kulture, omogućiće Kulturnom centru da u potpunosti preuzme ulogu koju ima kada je reč o potrebama i kvalitetu kulturnih sadržaja zajednice.

„Ovo je naš način da se zahvalimo sugrađanima na poverenju koje nam ukazuju sve ove godine. Podrška lokalnoj insitituciji kulture još jedna je u nizu aktivnosti PerSu marketa kojima želimo da podržimo razvoj lokalne zajednice i unapredimo kvalitet života u našim mestima. Smatramo da samo kroz ovakve projekte kampanja „Naše, nama vredno“ može u potpunosti da zaživi.“, izjavio je Darko Bjeloglav, direktor trgovinskog lanca PerSu.

Prvi čovek grada Zrenjanina, Čedomir Janjić, ovim podovom izjavio je: „Ovo je važan momenat za dalji razvoj našeg grada i dobar primer kako javni i privatni sektor mogu da sarađuju na opštu dobrobit svih građana.“

Goran Marinković, direktor Kulturnog centra Zrenjanin je dodao i da će ova investicija omogućiti Kulturnom centru da osnaži svoju ulogu i time doprinese poboljšanju društvenog i kulturnog života grada.

Ovo partnerstvo, deo je strateškog projekta, koji trgovinski lanac PerSu sprovodi pod sloganom “Naše, nama vredno“.