Predsednik Pokrajinske vlade Mirović obišao opštinu Bački Petrovac


Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović obišao je danas u Bačkom Petrovcu završne radove na obnovi i ojačanju puta između Bačkog Petrovca i Kulpina. Radovi su koštali ukupno 97 miliona dinara, od čega je preko konkursa Uprave za kapitalna ulaganja AP Vojvodine obezbeđeno 90,6 miliona, dok je opština Bački Petrovac izdvojila 6,4 miliona dinara.

Mirović je izjavio da je zadovoljan rezultatima koji su postignuti u Bačkom Petrovcu kada je u pitanju rekonstrukcija važnih objekata u proteklih godinu i po dana, te da je za važne infrastrukturne projekte Pokrajina do sada izdvojila preko 200 miliona dinara.
„Važna činjnica je i postojanje industrijske zone u privatnom vlasništvu u Bačkom Petrovcu“, izjavio je Mirović po obilasku industrijske zone i pogona za proizvodnju dzambo vreća koji posluje u zoni.
„Ovde je privatna inivcijativa napravila poslovni plan, realizovala investicije, stvorila uslove za dolazak novih kompanija i nadamo se da ćemo zajedno sa njima, uz podsticaje koje su sa pokrajinskog nivoa na raspolaagnju, biti sardnici i dodatno konkurentni da mnogi izaberu baš Bački Petrovac za ulaganje“, kazao je predsednik Mirović.

Mirović je u pratnji predsednika opštine Bački Petrovac Srđana Simića i direktora Uprave za kapitalna ulaganja Nedeljka Kovačevića obišao i Osnovnu školu „Jan Čajak“, gde je Pokrajina finasirala zamenu spoljne stolarije na prvom spratu objekta škole. Ti radovi su preko Uprave za kapitalna ulaganja finansirani sa 8,9 miliona dinara, a opština je uložila milion dinara.
„Dogovorili smo se da ćemo u narednom periodu rekonstruisati sportske terene u okviru škole, a tokom godine ćemo raditi na obnovi predškolske ustanove u Bačkom Petrovcu“, kazao je predsednik Mirović i najavio i rekonstrukciju dve škole na teritoriji te opštine.
Predsednik opštine Bački Petrovac Srđan Simić naglasio je da je Pokrajina u proteklih godinu i po dana na svim projektima učestvovala sa gotovo 95 odsto sredstava, što je omogućilo njihovu punu, brzu i efikasnu realizaciju.